the world ceeps turning

I går kväll hände något förskräckligt, alldeles, alldeles förskräckligt till och med. När jag skullle lägga mig och sova fick jag panik. Min säng hade blivit besökt utan att jag vetat om detta. Jag fick genast skrämmande tankar. Jag hade bara varit hem en snabbis mitt på dagen och lämnat min väska och då såg jag minsann ingen där.

Jag la mig i sängen och kände en bekant doft, inte en dålig sådan utan en väldigt god, en doft från förr men som  jag inte alls tycker egentligen är en speciellt bra lukt, grislukt helt enkelt, ja ni fattar... Ja var tvungen att kliva upp och gå och göra något annat för jag tänkte jag var inbillningssjuk, men när jag la mig igen var doften fortfarande kvar. Hur i allsindar kommer detta sig!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0