varning för MM

JAG VARNAR HÄR MED KÄNSLIGA MÄNNISKOR ATT FORTSÄTTA LÄSA!!!!! (eller framför allt titta)


För en tid sedan fick jag ett mail med en bild på en MM, ja och en gigantisk sådan, en som skulle göra att ser jag en sådan på träningsmeckat så lägger jag fan benen på ryggen och springer där i från fortare än lucky luke him self. Och då är jag ändå kvinna, så va gör då inte karlarna?!

I går fick jag liten fundering, att är det inte på tiden att göra ett blogg inlägg, så världen förstår hur en MM estetiskt sett ser ut. Hur hon är, är en annan femma och det har vi ju redan avverkat som disskusion under sommaren.

Men jag önskar att det fanns typ en lucka, så som en jul kalender så dom som tycker det kan vara för känsligt väljer att kanske inte öppna. Men jag har ju varnat.

Here it is!
Groteskt? Javisst!





Kommentarer
Postat av: S

Inte okej.... inte.... okej...

2010-11-07 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0