vattenkrig?

Jag vet att mina ordval inte alltid är dom bästa eller för den delen de bäst lämpade. Men oftast smått roliga då dom hamnar i fel situation. I går efter att fyra trosdansöser ätit lunch, ville jag uppmärksamma de övriga att jag skulle gå på damrummet innan vi gick därifrån. Ja vad säger man? Damrummet?, toaletten?, skithuset?, hemligahuset? pudra näsan? eller vända på linserna? Ja sa att jag skulle gå och kasta vatten! Och blev genast anklagad (med viss rätt iofs.) för att prata som en gammal tant.

Senare var det dax för en stund på ett fik, och då kom planerna på att som gamla starta ett fik. På toaletten ska det inte stå WC, utan:
Här kastar man vatten!!
Och på dörren in till fiket ska det stå. Svin gör sig inte besvär!

Kommentarer
Postat av: S

Men guuu så fräsigt!

2010-11-18 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0