Fina minnen

Jag vet inte om det kan vara så att jag är i den perioden då jag vanligtvis blir ett pms troll. Jag har gått och blivit nostalgisk och tänker på saker från förr, spelar musik från förr och ler åt saker från förr. Jag tycker att det bara är så himla fint att man kan bli glad och thjaa nästan lycklig på fina minnen. Jag har nu gått och små skrattat hela kvällen åt kommentaren i dag som handlade om livet från förr.
" Hon ska ju inte tro att hon är speciell, för hon var inte den enda jag slog på!"

Och jag vet att en viss trosdansös fick leva tillbaka lite från tiderna som var under juletid och jag är på vippen att bli avundsjuk.

Fina minnen i en ask brukar väl dom säga, men tusan jag behöver snart en container eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0