Sagt upp mig!

Okej, så här är det... jag har sagt upp mig! Jo, det är sant!
Jag blev så j-la less på att hela tiden vara samordnare. Att kliva upp tidigt på morgonen och att hela tiden se till att saker och ting flyter på, att alla har kläder som är hela och rena och att alla får näringsriktiga måltider och mellanmål på rätt tider. Så himla less på att planera mat, sovtider, klädtider och renoveringar....
Alltså, näe - jag pratar inte om syrrajobbet på akuten.... nejnej, mitt andra jobb är i i "hooden" eller hemma som jag brukar kalla det. Men nu har jag som sagt var sagt upp mig från det jobbet. Ska bli intressant att se om barnen kommer ha kläder att sätta på sig nu när vintern snart är över och om vi kommer äta nånting annat än falukorv eller köttfärssås till middag. Jag sätter en stor slant på att ICAs matkasse snart kommer att levereras till våran ytterdörr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0