Jag lämnar den trygga värld

Laddar för mitt sista pass på ett bra tag framöver på den arbetsplats jag håller av mest av alla två....:)) Kommer att tillbringa ett dygn i Twin peaks beläget i de norra delarna av länet, tror att det kallas så för att det är ett väldigt udda ställe in the middle of nowere med väldigt udda befolkning. Dessutom ligger man och sover bredvid en kyrkogård på samma nivå som de döda creepy. Hursom kommer detta dygn påminnas om vad som hände för ca 1 år sedan då jag kom till insikt med vad jag faktiskt ville med mitt liv. Ett år senare och mitt labila stycke till människa kommer sakta under detta dygn förstärkas för att sedan så smått börja återgå till mitt egentliga JAG. Jag har under föregående dygn blivit uppläxad av en kollega som fick mig till insikt vad jag faktiskt håller på med. För honom var allt redan klart. Nu ska jag verkligen ner i den sunkiga botten, sparka ifrån och kravla mig upp och sluta mitt jobb med flaggan i topp. ..och till er på mitt nya jobb here I come....liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0