Spöken, satan i gatan

I går fick jag frågan om något/någon störde mig. Jag brukar förneka i sten att vissa spöken stör mig. Men jag är ju dum som ljuger om nåt sånt. I bland störs jag, oftast handlar det om små korta stunder och sekvenser av störd sinnesro. Måste ju erkänna att doften av mjukmedlet softlan den blå av dom kan få spöken att vakna till liv, eller varför inte jean paul parfym. Visserligen luktar den så mycket man att man går ju igång på lukten, men spöket finns där bakom liks förbannat. Det finns några sådana saker, oftast får jag den positiva känslan när det dyker upp. Kanske just därför det är ett spöke.

Jag svarade hursom helst i skriftlig form, att däng av spöket i sommar så är spöket puts väck for ever and ever. Kastade mig i väg på cyklen efter det och då slog det mig. Självklart ska även detta spöke bli förpassad till en källare i Tyskland. Trosdansös med efternamn Jetz och
trosdansös med efternamn Früstück kommer se till att livet blir vad det blir i den där källaren, med någon enstaka sparris till måltid och ni kan ju i de vildaste fantasier föreställa er livet där. Vi trosdansöser vet hur dom har det.
NO MERCY!!!


Lyssna här, satan i gatan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0